duminică, 4 mai 2014

Moscopole – „A mai murit un drac!”

29 ianuarie 2011

Moscopole – „A mai murit un drac!”

    „A mai murit un drac!” Nici nu îmi vine să cred! Azi, 29 ianuarie 2011 e.n. la câteva ore după ce am postat notele despre Moscopole, găsesc comentariul domnului Max Peter, prin care mă trimitea puţin pe blogul său. Mă dusei repede şi ce văzui? Un splendid şi documentat articol despre cele două emisiuni locale „Moscopole”, emise în 1914. Nici nu ştiu cât de locale sunt, deoarece prezintă şi trei plicuri circulate la Viena, Hamburg şi Berlin. Prima serie este emisă pentru Epir iar cea de a doua are supratiparul clar „MOSHOPOLIS” pe rândul al doilea. Sunt date atâtea amănunte încât cred că autorul a săpat cu trei buldozere concomitent prin cataloage şi ofertele de licitaţii! Mulţumesc pentru „drac”! Spunea dânsul că o să scrie ceva, dar chiar aşa?

2 comentarii

  1. Mulţumesc pentru aprecieri!
    Comentariu by Peter — 29 ianuarie 2011 @ 21:39 |Modifică
  2. [...] Moscopole – „A mai murit un drac!” Sat Jan 29, 2011 21:18 pm „A mai murit un drac!” Nici nu îmi vine să cred! Azi, 29 ianuarie 2011 e.n. la câteva ore după ce am postat notele despre Moscopole, găsesc comentariul domnului Max Peter, prin care mă trimitea puţin pe blogul său. Mă dusei repede şi ce văzui? Un splendid şi documentat articol despre cele două emisiuni locale [...] [...]
    Pingback by Moscopole – „A mai murit un drac!” - Ziarul toateBlogurile.ro — 29 ianuarie 2011 @ 22:07 |Modifică

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu